Říp-Lidice-Okoř

Na výročí sv.Václava jsme,jako vlastenci a Češi, nemohli chybět na posvátném, památném ŘÍPU. Proto,že jsem v robotě skončil ve čtvrtek až večer,místo vlakem jsme jeli vozem.Ostatně,na místo 5 přestupů a jednou náhradní přepravou,5 hodinami jízdy jsme byli vozem pod Řípem za hodiny 2 !V noci,ve 22h bylo dost velké vedro, kolem 22°C! I na Řípu bylo teplo.Dorazili jsme tam před půlnocí a prolezli vrchol,našli bivak ,počuměli a šli spát.Dopoledne jsme si prohlédli rotundu a počuměli z vyhlídek.Pak jsme se přesunuli do Lidic na památník. Po Lidicích jsme dojeli na nádraží do Zákolan,kde jsme nechali vůz a z Zákolan zast. jsme jeli Cyklohráčkem do Noutonic.Cestou k Okoři mi Monte oznámil,že má malé boty a zítra těch 7 km zpátky do Zákolan nedojde.Dali jsme večeři,pívo a za tmy našli bivak na dně vypuštěného rybníka či zrekultivivané sklády.Ráno jsme vyrazili dle plánu k hradu,že ho skoukneme a v 10.07 h pojedeme Cyklohráčkem zpět do Zákolan.Jenže hrad otevírali až v 10 h a další vlak jel až ve 14h.Tak že,jsme opět hrad neviděli ze vnitř.Monte dopajdal k vlaku a pak už byl jen Mělník s Kostnicí a soutok Labe s Vltavou.Akce se opět parádně vydařila,neb naše cíle ŘÍP-LIDICE-OKOŘ-MĚLNÍK jsem si splnili.